viernes, 16 de enero de 2009

Concrete Purpose

[ Only because I hate to feel this way, because it hurts me every time I consume those cylinders, and makes me cough and feel bitterness and confuses me with its sensations and diseases. Only because I believe I need a rest, a fuckin' pause, a moment to undergo detoxification. Just because I feel sick and tired of this shit, and that already cut my throat with its imaginary knife. And I know this is something I can do. Just because of that, today I decide to leave it, to resign a moment, to asphyxiate it, to drown it, to kill it... I retired myself from the smoke. Concretly until the day of my birthday. Later we'll see what happens. ]

5 comentarios:

  1. A fin!!! bien por tí, algo es algo...

    ResponderEliminar
  2. Parece que esa persona que puso "A fin!!!" (aunque en realidad creo que quería decir: Al fin!!!), estaba muy interesada en que tomase esta desición.

    Gracias por comentar

    ResponderEliminar
  3. Jaja, estos guantes me estorban demasiado para poder escribir correctamente en el teclado...y si, mi interés es bastante respecto a este gusto tuyo de intoxicarte día con día...

    ResponderEliminar
  4. Buena desición. pero preparate, te espera un infierno.

    ResponderEliminar
  5. Fuck! Ya no me digas nada caon, porque ya lo estoy sufriendo... No sabes cuánto se me antoja uno ahorita... :S Ni pedo, ya lo decidí, ahora me aguanto, por lo menos un ratillo (tengo un límite, espero aguantar)

    Chido por comentar!!

    ResponderEliminar